Şevval Gizir

Benİm Aİlem

Benim adım Damla. Eskişehir de yaşıyorum, dördüncü sınıf öğrencisiyim okulumu ve arkadaşlarımı çok seviyorum. Ama bir taraftan da yaz tatilini gelmesini dört gözle bekliyorum.

Yaz tatili geldiğinde babam bizi Antalya ya tatile götüreceği için de çok heyecanlıydım. Sonunda yaz tatili geldi. Okula gidip karnemi aldık. Karnemin hepsi beş idi. Annem ve babam çok sevindiler. Hep birlikte eve gittik. Evden bavullarımızı aldık. Eşyalarımızı arabaya koyduktan sonra. Yola koyulduk. Yaklaşık dört saat sonra Antalya ya vardık. Otel çok güzeldi. Ön tarafında renk renk çiçekler vardı. Laleler, menekşeler,güller,yaseminler vardı. Otelin arka tarafında ise havuz vardı. Hemen içeriye girdik. Numaramızı aldık. Numaramız kırk sekiz idi. Yukarıya çıkmak için asansöre bindik. Yirmi sekizinci kata çıktık. Odamız en ileride soldaydı. Oda dört kişilikti. Üç tane yatak vardı. Annemle babam için bir tane, kardeşim ve ben için ayrı ayrı iki tane yatak vardı. Eşyalarımzı yerleştirdik. Akşam yemeği için aşağı kata indik. Yemekler çok güzel görünüyordu. Yemeklerimizi yedik. Yemekler çok güzeldi. Yatmak için odamıza gittik. Annem biz masal okuduktan sonra kendi yatağına uyumaya gitti.

Sabah oldu. Bir bayan odanın kapısını çaldı. Kahvaltıya gelmiyor musunuz efendim diye sordu. Hep birlikte kalkıp aşağı kata kahvaltıya indik. Yemeklerimizi yedikten sonra annem babamahavuza gidelim mi? diye sordu. Babam gidelim dedi. Mayolarımızı giydikten sonra havuza girdik. Havuzdaki kaydıraktan kaymak istedim ama annem izin vermedi. Biraz yüzdükten sonra havuzdan çıktık. Bir gün sonra otelden ayrılacaktık. Akşam yemeği vakti geldi. Akşam yemeği yine müthiş görünüyordu. Akşamdan bavullarımızı hazırladık. Bütün eşyalarımızı arabamıza koyduk.  Uyuduk. Sabah oldu. Ve gitme saatimiz gelmişti, arabamıza binip yola çıktık.